lørdag 25. august 2012

Sjokoladekort - Bildmålerna

I dag har jeg et Bildmålerna sjokoladekort å vise frem. Det koselige motivet heter Christmas Fun, og jeg har fargelagt med Distress Markers. Papirene er fra Bildmålernas julekolleksjon Frosty Christmas og heter Christmas Day og Green Christmas. Jeg har pyntet med hjerter, kristtorn, bånd, perler og en blomst jeg har heklet selv. Tekstene jeg har brukt er fra North Star Stamps.





Her er innsiden av kortet.


Og her har sjokoladen kommet på plass.





7 kommentarer:

Lamanuelle sa...

Absolument adorable cette carte!! Bravo! Bises. Nadine

Jacqui's little piece of England sa...

So adorable Marianne love your cute image and the presentation box

jacqui x

adablog14 sa...

Ciao Marianne...
Your sjokoladekort is very beautiful...
sei molto brava a pitturare i timbri...
soon Ada

Pinklady 68 sa...

Å, dette motivet er bare så fint!! Flott fargelagt og nydelig sjokoladekort ble det:-)

God helg! Klem Laila.

Christina C. sa...

Beautiful, Marianne!!!!! I love those chocolate treat cards and will be making lots of them for Christmas....thanks so much for the inspiration!!!!

Anonym sa...

Gorgeous Marriane. A lovely present to receive. Hugs Sheila.x

Mojca sa...

Really cute. Hugs! Mojca