fredag 25. januar 2013

Alma`s Sewing Room - Pion Design


I dag har jeg et nytt kort å vise frem med Pion Designs nye kolleksjon Alma`s Sewing Room. Kortet har fått en flott fasong med store dies fra Go Kreate, og de tynne panelene har jeg klippet ut for hånd. Denne gangen har jeg valgt papirer i nydelige lillatoner, damaskmønster og nydelige små roser. Jeg har brukt en søt bord og en liten sommerfugl fra arket Borders. Den matchende tekstrammen og de vakre fuglene er klippet ut fra arket Images. Jeg har pyntet kortet med roser, perler, knapper og organzabånd, og alle panelene har jeg rammet inn med glitter.Tekstene jeg har brukt er fra Kort & Godt og NSS.




Papirene jeg har brukt:
Alma`s Sewing Room – Purple Wallpaper, Purple Room, Images, Borders 

8 kommentarer:

Elfi sa...

WONDERFUL!! Your card is a dream! I love the paper und the decoration.
Hugs Elfi

Mojca sa...

Oh it's simply gorgeous. I have this die, thank you for the inspiration how to use it.hugs! Mojca

Renata sa...

Čudovita!

Anne-Eddie sa...

Lekkert! Nydelig duse farger på disse papirene! Klem fra Anne-Eddie :)

Lillians Blogg sa...

Lilla er flott :) og når du lager det blir det FLOTTEST. Klem

Anonym sa...

Gorgeous Marianne just gorgeous. Hugs Sheila.x

Camilla sa...

Åh så fint Marianne!
Gillar den stora dien.
vackra papper och vacker design.
Du gör så otroligt mycket vackert.
Kramar Camilla

Marthe sa...

Utrolig lekkert kort! Elsker fargene på papirene.