mandag 25. mars 2013

Bursdagskort med Bildmålarna

Kortet jeg vil vise frem i dag har fått tre sider. Fremsiden er en ramme til det nydelige Bildmålarna motivet Woodanemone som har fått plass på side to. Når kortet er helt åpent er det plass til skrivefelt og en koselig tekst fra North Star Stamps.
Jeg har brukt lekre Bildmålarna papirer fra to forskjellige kolleksjoner. Picnic - Lots of flowers, og Sweet tones - Music in my garden.
Rammene er dies fra Spellbinders, og motivet er fargelagt med Distress Markers. Begge deler finner du hos Kreativ Glede.






11 kommentarer:

Apris sa...

This is so beautiful. Lovely image and nice colours. I like!

Mojca sa...

oh so gorgeous, the image is so cute. hugs! Mojca

Renata sa...

Čudovitoooo!

Elizabeth sa...

Nydelig kort med morsomt design- legger meg det på minnet! Takk for inspirasjonen som alltid! Klem, Elizabeth xx

Anne-Eddie sa...

Åh, nydelig! Papirer og motiv er så vakre sammen!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Elfi sa...

Your card ist so pretty und nice. Lovely deteils and the design is gorgeous.
Hugs Elfi

Elisabeth sa...

for et nydelig kort! designet m åpning i front tror jeg nok jeg må låne, hvis d er greit!

Sissel sa...

Lekkert :)
Klem Sissel

Anonym sa...

Gorgeous Marianne, just gorgeous.
Hugs Sheila.x

Lambi sa...

Hei Marianne! Takk for sist! :) Så nydelig vårkort med hvitveis og Mimosa du har laget! Kjempe lekkert, som alltid fra deg! :) Også må jeg takke for sløyfeknyte kurset.... Det har gått mye bedre etterpå altså....ikke at jeg vet hva jeg gjorde galt før for det ble en sløyfe, den ble bare ikke fin, men nå har jeg fått det til de siste gangene! Hurra! ;) Ønsker deg og dine en super påske! Kos deg! Klem

Christina C. sa...

WOW.....beautiful creation and outstanding design! Very creative!