tirsdag 19. mars 2013

Pion Design og Bazzill match.

Vi har vel alle opplevd at det kan være vanskelig å finne matchende kartong til de vakre fargetonene i Pion Designs papirer, spesielt når vi handler på nett. Dette har Pion Design gjort noe med. De sendte alle sine papirer til Bazzill, og fikk tilbake navn og nummer på matchende kartong til ALLE papirene. Det er ganske enkelt helt genialt! Du finner den fulle oversikten i Pion Designs blogg under Products.

Jeg har et Pion kort å vise frem i dag. Fargene i den nydelige kolleksjon Grandma`s School Book gir en så god vårfølelse, og det trengs nå, med masse snø og et hav av minusgrader i slutten av mars!
Motivet har jeg klippet ut fra arket Little Girl, og satt det sammen med matchende papirer, tags og border. Panelene er sydd med maskin, og jeg har pyntet med perler og swirler, noen lyse blomster, og knapper i de samme fargene som papirene.




Her er innsiden av kortet. Jeg synes det er så flott å bruke de lyse delene av Pion papirene som skrivefelt, og her har jeg brukt den øverste delen av arket Little Girl. Motivet på forsiden av kortet går igjen på tags og frimerker på innsiden.


4 kommentarer:

Mojca sa...

Waw I love it it's so elegant. hugs! Mojca

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

ania sa...

Piękna, bardzo delikatna:)

Unknown sa...

Nydelig kort og så flott med en Bazzil match!! Jeg <3 Pion arkene, så dette blir bra :)

Klem