mandag 15. april 2013

Konvoluttkort - Bildmålarna

Kortet jeg har å vise frem i dag er laget av en stor konvolutt som jeg har brettet med åpningen frem. I bretten har jeg laget sider av trekkspillbrettelapper. Åpningen på konvolutten blir en taglomme, og bakenfor denne blir det en større lomme hvor det er plass til en sjokolade eller en liten gave.
Motivet jeg har brukt er en av mine soleklare Bildmålarna favoritter. Hun heter Mimosa bara fötter, og jeg har fargelagt henne med Distress Markers.
 Det vakre Bildmålarna papiret jeg har brukt heter Sweet tones - Music in my garden. 
Den runde blonderammen er fra Marianne Design, og tekstene er fra Scrapmagasinet og North Star Stamps.





9 kommentarer:

Alyce Kit and Clowder sa...

so cute!! i just love the pretty soft colours on her :)

Riet sa...

this is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Sanne sa...

Så fint!!!
Finns det en tutorial någonstans?
Skulle gärna vilja göra ett själv! :)
Kram, Sanne

Anonym sa...

8 guidelines to adhere to the actual article
That number ranked as being the night showcase along with Young lady, in which Avery Evans. Some, and the girl's mother, Jennifer, coupled throughout. (The actual [url=http://www.sreecgmath.org/ralphlauren.php]Ralph Lauren[/url]
girl, who has got long been dealing with your [url=http://www.sreecgmath.org/ralphlauren.php]Ralph Lauren[/url]
brain tumor for . Jude ended up being chosen simply by K102 in order to ing together with Sugarland.) Avery appeared to be lacking confidence along with Nettles completed the lady reticence with patience and grace.

❤ Kaia sa...

Så nydelig Marianne...
Flinka !!!!

Klem fra Kaia

Anne sa...

For et nydelig kort, så aldeles lekkert brettet og flott design!

Klem, Anne.

Christina C. sa...

This is so stunning, Marianne...absolutely breathtaking!

Anonym sa...

Super!!!
:)

Lillians Blogg sa...

Like NYDELIG som alle de andre kreasjonene dine som du deler med oss. KLEM